sport news

نويسندگان
جدیدترین مطالب
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس singlelover.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 4996
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1



سخن بزرگان

 ستبان کامبیاسو، بازیکن باتجربه اینتر معتقد است که تیمش رقابت حساسی را در فصل 3-2012 پیش رو دارند.

این بازیکن آرژانتینی از سال 2004 در اینتر حضور دارد و در طول 8 سال حضور دراین تیم، 15 جام قهرمانی کسب کرده اند. البته کامبیاسو تمایل زیادی دارد تا تعداد جامهایش را افزایش دهد.

کامبیاسو در صحبتهایی به گاتزتا دلوسپورت گفت:« آنچه فصل قبل رخ داد، دیگر گذشته است. الان همه چیز از صفر شروع می شود. نتیجه فصل گذشته واقعا دردناک و ناامید کننده بود ولی عشق و علاقه ما به تیم، هیچ وقت کمرنگ نشد.»

او درادامه صحبتهایش، شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی اش از اینتر را تکذیب کرد و گفت:« من دراینتر راضی و خوشحالم؛ این درحالی است که پیشنهادات متعددی را از تیم های مختلف دریافت می کنم؛ چه قبل از قهرمانی سه گانه در سال 2010 و چه بعد از آن.»

سال گذشته انتقادات زیادی از کامبیاسو، به خاطر عملکرد ضعیفش به گوش می رسید.و او اعلام کرد که به این انتقادات اهمیت زیادی نمی دهد:« ما نیازی به چالش نداریم که بخواهیم خونسرد باشیم. این اصلا خوب نیست. من هنوز فریادهای محبت آمیز هواداران اینتر را می شنوم؛ چه درگذشته، چه در حال و چه در آینده.ما می توانیم و باید برای قهرمانی مبارزه کنیم»

بازی بعدی اینتر ، دیداری دوستانه مقابل الهلال عربستان است که روز 5شنبه برگزار خواهد شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, ] [ 12:14 ] [ حسین ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب